Breaking
Loading...

Sader Ridge online subtitrat (2013)

Sader Ridge

Sader Ridge online subtitrat (2013) gratis

82 min – Horror | Thriller

Acest film a fost absolut fără minte . Uite , termenul de ” thriller-ul psihologic ” este doar un pseudonim pentru ” film care nu a satisface final . ” Fie filmul este interesant la început , pentru că intriga prezintă unele eveniment ” inexplicabilă ” , și te-a agatat întrebați ” cum e posibil ? ”

Ai până la capăt , și ” surpriza ! ” Nu a fost posibil . Personajul a fost într-adevăr nebun ! Ha, ha! Te-am prins ! Singurul lucru bun despre aceste linii de poveste este că , chiar dacă sunt bifate la sfârșitul anului, cel puțin pentru o parte a filmului vă interesează .

Dacă ați întrebat , înainte de m-am uitat acest film , ceea ce a fost mai rău , un thriller psihologic care oferă unele ” inexplicabilă ” complot răsucire și apoi polițiști afară și nu -l explică , la sfârșitul sau unul care nu și un fel de vă permite cunosc persoana este nebun de la a lua – du-te , s-ar putea fi spus fostul .

Adevărul este , acum îmi dau seama că e târziu . Ai de gând să fie dezamăgit , fie un fel , dar cel puțin cu fostul sunteți interesat la un moment dat în timp .

Am târât prin acest film fără minte și a fost o pierdere de timp . Aceasta este de departe cea mai mare risipa de cinematografie pentru a veni să filmeze pe care le-am văzut în unele timp .

Personajul principal este insuportabil . Antagonistul , care se pare că ar trebui să fie înfricoșător , este un laș . Oricine din celelalte personaje s-ar fi dat spatele lui în viața reală . Am putea-o face cu degetul Pinkie .

Salvați-vă ! Nu pierde timpul . Dacă nu se întâmplă să-mi placă ambiguități monotone care nimeni altcineva nu ii place , astfel încât să pot acționa toate îngâmfat și academic … în acest caz , prin toate mijloacele … tu intelectual . …

Vizioneaza gratis film “The Invoking”

Server 2

Cautari online:

Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2014. FilmeCrazyHd - All Rights Reserved | Powered By Blogger | Published By Gooyaabi Templates | Designed by OddThemes